4 Şubat 2012 Cumartesi

Eski Sevgilimi Nasıl Geri Kazanırım ? İşinize yarayacak 3 ipucu


Eski Sevgilimi Nasıl Geri Kazanırım ?

İşinize yarayacak 3 ipucu


Şu anda iştahsız ya da üzüntüden yemeğe saldırmış durumda olabilirsiniz. Uykularınız düzensiz olabilir, ve bunun sebebi de sevgilinizden ayrılmış olmanız olabilir. Eski sevgilinizin sizi aramasını diliyor olabilirsiniz. Hatta eski sevgiliniz ile bir şekilde karşılaşsanız nasıl davranmanız gerektiğini bilemiyor bir halde de olabilirsiniz. Kendi kendinize eski sevgilinizi nasıl geri alacağınızı soruyor musunuz? Aslına bakarsanız eğer onu geri kazanmayı gerçekten istiyorsanız yapabileceğiniz bazı şeyler var.
1. Her şeyden önce eski sevgilinizin sizi özlemesini sağlamalısınız. Bu yüzden onu aramamalı ve onu hala sevdiğinizi söylememelisiniz. Doğru zamanda doğru şeyleri yapmanız şart. Örneğin
2. Unutmayın siz ayrıldınız. Eski sevgilinizi nasıl geri kazanacağınız sorusuna cevap bulmaya çalışmadan önce neden ayrıldığınızı bulmalısınız. Bu çok önemlidir. Sizin hatanız mıydı? Eğer öyleyse aynı hataları tekrar etmemek için gerekli dersleri çıkartmalısınız. Tabii bunu eski sevgilinizin de fark etmesi gerekir.
3. Harekete geçmelisiniz. En kısa zamanda harekete geçmelisiniz. Şu anda ayrılmış durumdasınız ve bir süre sonra eski sevgiliniz yeni birini hayatına alabilir. Yani eğer onu geri almak istiyorsanız sonradan pişman olmak yerine hemen şimdi bir şeyler yapmaya başlamalısınız. Aksi halde bir başkasıyla birlikte olmaya başlayabilir, değil mi?
www.eskisevgiliyigerikazanmak.net adresinde size yardımcı olacak tavsiye ve ipuçlarını bulabilirsiniz! 

7 yorum:

Unknown dedi ki...

sana bir önerim. vereceğim linki tıkla ve ürünü bilgisayarına indir ve yazılanları dene. eski sevgilini nasıl geri kazanacaksın öğren. ben denedim sevgilimi geri kazandım. sizde deneyin.
http://www.xticaret.com/xticaret/?1932_75378_=&ref=coskun

vrajitor dedi ki...

Merhaba, ben Silva Ginsburg ve Singapur'da yaşıyorum. Dr. White'ın son 2 buçuk yılda beni ihmal eden ve benden ayrılan erkek arkadaşımı geri getirmek için güçlü büyüleriyle bana nasıl yardım ettiğine dair dünya hakkındaki kendi fikrimi paylaşmak için buradayım. Pek bir şey söyleyemem çünkü şu an kendimi nasıl ifade edeceğimi gerçekten bilmiyorum çünkü bunalımdayım ama hayatımdaki dürüstlüğü ve merhametli çalışması için Dr. White'a gerçekten teşekkür etmek ve teşekkür etmek istiyorum. Çok teşekkür ederim. Bunu okuyan, hizmetine ihtiyaç duyan herkes, aşağıdaki WhatsApp numarası aracılığıyla onunla iletişime geçebilir:
+17168691327
veya e-posta ile:
wightmagicmaster@gmail.com

Anonymous dedi ki...

Kocamı nasıl geri aldığıma ve evliliğimi nasıl kurtardığıma dair deneyimimi tüm dünyayla paylaşmak istiyorum. Yedi yıldır evli ve dört çocuklu bir ailemle mutlu mesut yaşıyorum, ta ki kocamla aramda işler çirkinleşmeye başlayana kadar ki bu da bizi neredeyse her seferinde kavgalara ve tartışmalara sürükler. kocamın boşanma davası açtığı bir noktada daha da kötüleşti. Fikrini değiştirmesi ve benimle kalması için elimden geleni yaptım çünkü onu tüm kalbimle sevdim ve kocamı kaybetmek istemedim ama her şey yolunda gitmedi. Evden taşındı ve hala boşanma davası açmaya devam etti. Yalvardım ve her şeyi denedim ama yine de hiçbir şey işe yaramadı. Biri beni DR WALE adındaki bu harika, harika büyü tekeri ile tanıştırdığında, sonunda bana yardımcı oldu… DR WALE hakkında sahip olduğum güzel hikayeler ve internette onun hakkında çok güzel yorumlar olduğu için onunla iletişime geçtim ve her şey yolunda gitti. iyi. Büyüyü benim için yaptı ve işler gerçekten söz verdiği gibi gitti ve kocam fikrini değiştirdi ve ben ve çocuklarla kalmak için eve döndü. Ve bana bir daha asla zarar vermeyeceğine söz ver. DR WALE sayesinde mutlu mesut yaşıyoruz. Yardıma ihtiyacınız varsa DR WALE WhatsApp/Viber ile iletişime geçebilirsiniz: +2347054019402 veya E-posta: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous dedi ki...

İyi günler, ataları tarafından hastalıkları şifalı otlarla tedavi etmek ve aynı zamanda kırık evi restore etmek için kutsanmış güçlü bir manevi adam olan Dr Ajayi ile karşılaşmamı okuyabilirsiniz, Dr Ajayi ile tanıştım çünkü sevgili karım boşanmamızı istiyor ve bu 12 yıllık bir aradan sonra. 5 yaşında bir erkek ve 2 yaşında bir kız çocuğu olan iki güzel çocukla kutsanmış evlilik, kızımızı evden çıkardı ve annesiyle birlikte kaldı ve eve dönmesi için yalvardım ama reddetti, gerçekten kafam karıştı, bu yüzden yardım aradım. Dr Ajayi'yi 8 yıllık çocuksuz evlendikten sonra bir kadının kendi bebeğini almasına nasıl yardım ettiğini okuduğumda, Dr Ajayi ile temasa geçtim ona durumumu anlattı, kendisi hakkında ona verdiğim bilgileri istedi. bazı danışmalar bana ne yapılması gerektiğini söyledi ve talimat verildiği gibi yaptım, bunu yazarken karım oturma odasında örgü yapıyor. Gerçek bir manevi adamın yardımına ihtiyacınız varsa, Dr Ajayi son durağınızdır Whatsapp / Viber: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com

Unknown dedi ki...

Kocam beni ve çocuklarımı daha yaşlı bir kadın için terk etti. Benim için o kadar kolay değildi.. Kocamı çok seviyorum ve umudumu kaybetmedim ve dua etmeye devam ettim ve sonunda Tanrı dualarıma cevap verdi...Beni ve kocamı tekrar birleştirmek için internette yardım aradım çünkü öyle gördüm Dr Ilekhojie'nin internette bu kadar çok insana nasıl yardım ettiğine dair birçok tanıklık ve ben onu bir denemeye karar verdim… Onunla temasa geçtim ve ona durumu açıkladım ve bana kocamın hala beni sevdiğini ve manipüle edildiğini söyledi. Böylece kocamın gözündeki pelerini çıkarmama yardım etti ve eski haline geri döndü ve sorumlu bir baba ve koca oldu. Eviniz dağılıyorsa veya eşinizle sorunlarınız varsa, Dr Ilekhojie ile iletişime geçin E-posta: gethelp05@gmail.com veya Onu arayın +2348147400259

Unknown dedi ki...

Erkek arkadaşım 1 yıl önce benden ayrıldı ve iletişimi tamamen kestik, onu özledim ama defalarca yalvardıktan sonra beni kabul etmedi. Bir gün internette ilişkiler hakkında biraz araştırma yaparken, Dr Ilekhojie hakkında tanıklık eden sayısız insanın tanıklığını gördüm. Bu yüzden onunla WhatsApp üzerinden iletişime geçtim: +2348147400259, ona sorunlarımı anlattım ve bana yardım edeceğine söz verdi. Talimatlarını takip ettim ve bu benim için bir şoktu çünkü Dr Ilekhojie bir uzlaşma büyüsü yaptıktan 48 saat sonra, erkek arkadaşım ağlayarak beni aradı ve onu affetmem için yalvardı, Eve geldi, onu geri kabul etmem için dizlerimin üzerinde bana yalvardı. Dr Ilehojie işinde dürüst ve etkilidir. Uzlaştırma büyüsü aktif ve %100 garantilidir. Onunla WhatsApp: +2348147400259 veya e-posta yoluyla iletişime geçin: gethelp05@gmail.com

Anonymous dedi ki...

Kocamı bana geri getiren büyü uygulayıcısının muhteşem ifadesi. İki çocuklu, sevimli ve şefkatli bir kocayla mutlu bir evliliğim var. Yedi ay önce ailemde eşimle aramda çok büyük bir sorun yaşandı. o kadar korkunçtu ki, boşanmak için davayı mahkemeye taşıdı. bir daha asla benimle kalmak istemediğini ve artık beni sevmediğini söyledi. Böylece evden toparlandı ve bana ve çocuklarıma büyük acılar yaşattı. Çok yalvardıktan sonra onu geri almak için mümkün olan tüm yolları denedim ama hepsi işe yaramadı ve o kararını verdiğini ve beni bir daha asla görmek istemediğini doğruladı. Bir akşam işten dönerken eski bir arkadaşımla tanıştım ve eşime bu soruyu sordu. Ben de ona her şeyi anlattım, o da bana kocamı geri alabilmemin tek yolunun bir büyücüyü ziyaret etmek olduğunu söyledi çünkü o da sevgilisini geri kazanmak için bunu yapmıştı. Sonra onun tavsiyesine uydum ve bana DR WALE WhatsApp irtibatını verdi: +2347054019402. Hemen DR WALE'e bir WhatsApp mesajı gönderdim ve ona karşılaştığım tüm acıları ve sıkıntıları anlattım. DR WALE bana artık ağlamamamı ve zihnimi rahatlatmamı söyledi. DR WALE ile uzun uzun tartıştıktan sonra, büyüyü yapmak için gereken tüm malzeme ve eşyaların ödemesini yaptım ve büyüyü yapan kişi, kocamı bir hafta içinde geri alacağıma dair bana güvence verdi. Ne muhteşem bir ifade!! Bu yüzden benimle konuştu ve yapmam gereken her şeyi anlattı. Sonraki hafta, son yedi aydır beni aramayan kocamın geri geleceğini bildirmek için beni araması o kadar şaşırtıcıydı ki. Çok şaşırtıcı!! Böylece eve büyük bir sevgi ve neşeyle döndü, hatasından ve bana ve çocuklarıma yaşattığı acıdan dolayı özür diledi. O günden sonra ilişkimiz DR WALE'in yardımıyla eskisinden daha güçlü hale geldi. DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 veya E-posta ile iletişime geçmenizi tavsiye edeceğim: drwalespellhome@gmail.com

Yorum Gönder